心靈感應的FEEL
我感應到你望著我睡 我望著你 你又眼光光 SO SWEET ..SO 害羞 >3<
那種感覺是多麼的好..
3個心心
因為有人曳曳 老婆又要搭巴士回藥山 放工更加擠
今日又落雨 如常的夾屎餅返工 好逼呀 D5號車點解會咁逼嫁 ,,,
同一年前相比 , 我還遲了出門, 相反, 人也少了,,,
現在早了4個字出門, 反而更加多人,, 澳門 ,, 變化那麼大嗎 ?
下一站•幸福 做手術喇 希望任光晞無事啦 ! 今晚再續
PS: 唔好再罰我係巴士站企啦 我乖了