B-pig's love story



2010 年 4 月 11 日  星期日   清涼


日豐BBQ & 幸福18集 & 糖水夜宵 ^^ 開心 分類: B-pig's Ge開心嘢..

4月11日既BBQ終於舉行NA.. LE日好鬼早起身, 較鬧鐘8:50要入咪錶, 點知.. 7點半起了.. 在追幸福.. 最近總係離唔開幸福~~HAAH 好好睇呀... 唔想咁快睇晒呀 ...

10點35 分 接EMMA 仔, 到她家, 再去會場... 澳門童軍總會.. 回想9年前我如果我來這做童軍, 我一定不會感到陌生, 但因為有事, 我缺席了...

天氣不錯 不冷不熱的 間唔到有微風 沒有下雨 很好的天氣 ^^... 

但我們吃的不多 ~HAHA.. 連B豬都只係食左幾件~~ 已經飽GUM,, 但露天坐椅到吹吹風, 聊聊天, 拍拍照 ~ 感覺幾好A ~~~ 重有得係禮堂玩遊戲TIM~, YEAH ! A組WIN左~~ 得到既禮物 ~~~ 一個側咩袋 + 一架大發仔車 ~~~ 車仔俾左小朋友, 袋也給了阿高了 ^^,, 最緊要玩得開心 ..

常識問題 : 澳門報現在賣4元  (得我同B豬岩) 幾叻 ... 一跳跳左去對個樹 , 其它人定係到 ~~~ 

還有收賣佬遊戲, 著長袖裨超浪背的, 如果影左相就肉酸死嚕,,,,, 走光光~~~~  - -

馬拉松輸了 ~ B豬菜單就唔記得, LE個記得咁清楚 ~~屎忽仔 

11~4 點既行程, 2點半已經散場了,, 

3點幾返去繼續追幸福 ~~  4點齊齊在沙化訓午搞至6點半,  再睇... 真係好好睇呀 .. 最後追到18 集

10點半,  出去買宵夜食 ~ 好好味既康樂館魷魚 同埋糖水呀 ,, 去青州HEA左陣,, 再發掘左科學館同埋鄭家大屋既風光,, 

返去原本諗住睇埋佢嫁, 但後來~~ 我太攰了,, 不知不覺間睡著了... 

 



« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 241 | »


man2wai
暱稱: B雯2B偉
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2012-07-11
每天都有新鮮事
情緒不穩
多啦 誕生
戀上平凡生活
» 日誌分類
全部 (241)
總統2012/4 (13)
B-pig's Ge開心嘢.. (54)
B-pig's sweet 信 (13)
B-pig's 旅行記 (7)
B-pig's 傷心曰記.. (25)
B豬's 難忘事, 5可以5記得ga ! (16)
生活點滴 [fd & must & yf] (24)
生活點滴 [home] (62)
未分類 (27)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 241
留言總數: 10
今日人氣: 18
累積人氣: 3089
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by QOOZA originally developed by Michael Heilemann