經過檢討磅數後
再幫妹姐搵客家雷茶失敗後
我竟然都有突然奇來既決心去海皮跑跑步
跑左步 覺得自己健康左 haha
原來係7~8都咁多人一齊跑的 要加油呀
黎緊既復活假我都會keep住 用意志去戰勝懶意
但因為太內無跑 我既體能都差了 不及中學那年
老公由9:30已經開始訓搞了 ......
皆因ot 至8點, 好攰, 我明白的...
雖然係寂寞d....
但都總算訓左搞好ge..
>3<
半.. 心心