有一段時間無寫添
補充返先
17/4 星期六 老公放假 接我放工後 車了EMMA仔 買了3個海南雞飯回家吃 超飽.. 老公說 因為昨夜很晚才睡 我們訓了午搞 之後就煲了海雲臺 食阿高飯
18/4 星期日 等老公回來 我們先去攞叮叮 再出發去大陸 買新鞋啦 買雜貨啦 入左2袋麥皮貨同埋粟米腸+魷魚 GOOD!! 之後去快樂屋食晚飯.. 3秒9趕回家看獎門人+鐵馬尋橋大結局 .. 竟然趕得切.. 意想不到的!!!
19/4 星期一 今日 我逃學了 有一點唔想返 點知隻眼真係出事了 無啦啦發炎 訓訓下醒左 超痛 一眨眼就痛了 成晚都痛著咁訓 幸好有老公呵返 .. 希望無事啦...
20/4 星期二 痛著眼在返工 去了柱照看E生, 她說是眼炎了.. 開了一些眼藥水+藥膏+藥丸給我, 不妙的事的不太懂滴眼藥水, 很驚的...感覺...原來都有很多人有相同經驗.. KAY家姐.. 試過重嚴重過我 , 今為她以為不怕, 所以不去看, 點知超腫... KAY話係缺乏維生素所致, 跟口角爛一樣.. 難怪E生都開了維生素給我呢.. 還有JOANA+她的囡囡.. 都試過呀.. 她說如果唔得可以去佢個間, 好有效.. 我當然希望一次過好返了.. 柱照上次醫我口角都好快好返, 希望可以無事啦.. 隻眼皮都腫腫地....
而且今日重激動得制嚇親阿高同激親老公TIM, 對唔住呀... 唔好嬲啦.....!
1/2個
痛痛ING..
|