眼睛大致上好返喇...
也要讚一讚柱照的...很多人說: 這間診所唔掂, 不過le d都係人甲人吧.. 我每次的奇難雜症, 我都唔願去其它診所.. 都係去個樹
不論爛嘴, 眼腫, 傷風感冒和敏感我都係個到搞掂
醫生也試過好幾過
大致都良好呀 !!
今日 , 唔洗返學, 應該要整電腦啊 ...
快d放工na....! 我還沒有吃午飯, 有點餓... 自老公返工以黎, 都未試過食2點了, 現在一試, 唔慣..haha
老公就好啦 , 開開心心食飯中,, 今日又食幾多隻雞翼了 "???