成朝個天都好唔穩定 一時落狂風暴雨 一時晴天
超長命既雨 直至訓搞前都落緊
今晚好努力咁趕報告 聽晚要做書法
老公由於頭痛 好早訓搞了
泊車卡重有$30, 俾紅姨同我地盡用 ~ ^^
yeah! 好快放5月假啦, 我要盡情去玩去放鬆
因為返黎就要考財務, 合唔合到格, 我真係唔知了,,, 盡力啦,, 因為佔40% ,,, 我要攞足80分才能pass .. 有點愁
b豬唔好再頭痛了 快快走呀 d病 ~~~~