這個字色襯托著我們在黑沙的漆黑光影下...天空與月亮的顏色... 昨天的月亮十分圓~~~~ 哈哈 所以貴圓就生日了 ~~HAHA.....
這天 要返學的 放工同阿玲計劃左要買蛋糕俾圓圓 咁我就走左去聖安娜買左半磅你個D啦 她超喜歡的FULL朱古力脆藍莓蛋糕 依照計劃我地一直沒有比她知道
呀幾叻 ^^ 後尾放學 叫玲引開她 我跟老公快速回去取蛋糕 再去米奇屋 野食可以呀 但在旁的人不段地吸!!!! 煙 超臭 所以 由本來諗住係個到吹蠟燭既情況下 改
左去黑沙 ~ 哈哈 同一班人 多左玲玲 再一次又到黑沙 但今次係去食生日蛋糕 去到 又洗開左圓圓 我地要趕住12點前去俾驚喜佢 但其實佢都知道D 因為我地
古靈精怪嘛 D蠟燭點了又熄 我行埋去都熄左3次 老公就不停咁點 哈 最後~~~ HAHA~~ 當然開心 吹蠟燭 + 拍照留念啦 我地睇住全海景 嘆美味既蛋糕 超飽呀
我同阿玲SHARE食1/4 , 老公食1/2 , 圓圓當然食1/4啦 ~~ 生日喎!! 要食多D~~~~
途中小插曲 老公走左上XX到~~~ 好恐佈 加上個到黑漆漆 我連相都DEL埋個張
老公同貴圓包吵交 ~~ 次次都搞到我同阿玲勁搞笑的 ~~ 我地想佢地前世一定掉亂左骨頭 生日都要嘈 無時停
一個聊一個 一個又要博 真係搵佢地做上升都得 實笑死人啦
最後 我地重可以食到燒冬菇 HAA 勁... 超飽呀 LE 晚
去程我地玩猜迷 回程我在睡了 好攰 直到送埋圓回家 我訓到豬咁 重撞到MAK TIM~
一天就這樣結束啦 希望過左大學生涯 我地一樣都咁FD~~~ 年年都出黎慶祝啦
老公的放假晚 也一樣很早睡了 一頭豬 !!!
|