今日 諗住好乖咁溫習嫁
點知 自己衰 又煲幸福
最後陪老公睇埋柴犬半集
已經達左落床
唉 就係咁 我又要再推另一日 衝刺我既財務
南喃~~~~ 南喃 ~~~ 希望我能順利PASS 埋啦,,, 我真係唔想再RETAKE 一來晒錢 二來晒時間 ><
其實都係自己衰先 唉 好多野都整定 我只好努力