KEKE 今日終於去左NA
但係岩岩播左4:00 3D個套戲啊
所以要再去過 下次要去CC
老公應承左 ^^
諗住1個幾鐘會行5晒LA
點知 行得晒~~ 重有時間去嘆M記TIM
老公撞到同事C和同事C的細佬 表弟 (疑惑了那個表弟跟那個細老很久)
入唔到天文館 唯有入展覽中心
最深刻既係大火車個到好Q A ... 重有老公俾水噴個到 好靚~~ 重有輕軌啦~~ 哈哈鏡啦 都幾過穩GA ~~
今日去整左新音響 都唔記得影相TIM
叮叮新鮮出爐
咩都新 車牌都整埋
^^
之後去左大潭山滅蚊 架車積水太多 極多蚊 唔怪得CRYSTAL成日話俾蚊針 哈 我都中晒招呀~~
清理完叮叮後 就換車返HOME LU
再續下一站 一樣咁好睇 KEKE
|