原來科學館 逄星期四是休館的
因為gum..睇下大會堂有咩好戲上畫la..點知冇,,
去左大陸shopping,, week 1~5 超好呀 ! 去大陸如此的寛鬆,, 算係唔洗點逼,,
人又少,, 講價必定好d la,,
買左好多叮叮裝飾用品 hoho
^^ 聽日可以大搞叮叮 裝飾一番了
再post 相俾大家分享啦 ^^
原來老公明天返避風塘 辛苦了
要早點休息 所以無去嘆pizza hut~~