今日同老公一齊放假 諗住食燒餅 結果食咖喱 因為都無開
再去左$10一個鐘既信達停車場 超貴 買左野俾紅姨同MAK
後尾再行左陣新馬路
回程買餸返去煮野食
老公好好咁煮飯 因為我在趕工書法
>3<
夜晚去BIBI家檢討會 磅了 輕少DD
^^
因為加左餸 叉燒 大食一餐 都食唔晒
一齊睇敗犬同獎門人
ZZZ