琴日 圓生日 我同老公同玲玲 一齊去neway同圓慶祝
唔唱唔知 圓圓既歌喉超勁 我地一3人大合唱就好想笑 好好笑 haha
好夠氣力呀 大家唱左3個鐘都好攰
老公中途還去車霞&媽tim~
無啦啦送來一支香檳 ~ 真好
還送多半小時tim~~~ wakakak~~~~
lucky~ 我想是生日吧 !~ 才送來的~
^^... 愉快的一天
3秒睡了 零晨起來b豬造了一碗"細勇" haha~~~