|
|
2009 年 5 月 24 日 星期日  |
袋!!!  |
分類: 拼布小手作` |

我個袋子喔~終於整好啦=)
哈哈哈哈..
呢個袋簡簡單單咁.都整得唔錯既:)
可以兩面用咖..超好WO.
好啦..下一個目標就是...口金啦!!
向口金進發!!!
|
網主回覆
多謝你留comment比我呀;)
你既comment係我既原動力黎咖
哈=)多謝你 Posted at 2009-08-07 02:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Y. 於 2009-05-26 11:38 PM 發表:
咁快搞掂@@ 好啦,我都為你個口金加油啦...=]
|
網主回覆
thz=)) Posted at 2009-08-07 02:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|