.
==__牙靖..'*`
本身今日懷住1個好興奮ga心情去拎野...
點知吾俾女仔去>33<'!!!唉..
果陣勁傷心囉.....算啦..'!!
你地玩得開心d啦....''果2日.. 過左生日喇...' 有個新開始''!!
你地玩得開心d啦....''果2日..
過左生日喇...' 有個新開始''!!
過左生日喇...'
有個新開始''!!
呵..錫淡先..! >333<'
大妹6點幾去左人地屋企坐左陣..[[ 1 陣咁多..]]''