.


                   

                   

 

 


==__牙靖..'*`

:: 最新日誌 ::

2006-07-28
2006-07-22
2006-07-20 -[[有人...
2006-07-19
2006-07-18


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 


 

2006 年 7 月 20 日  星期四   晴天


2006-07-20 -[[有人入camp啵..]]

今日本身可以早d出尼..點解個罵中吾響嫁...>33<''本身可以多幾分中...最後10點正衝去換3..''野都吾食就出去..

但都抵ga..''!!跟住11點幾..佢要入camp喇...我只好走喇..跟住就返深培夾band..''本身10點要夾ga..但有d野好重要..

呵..阿sir冇問..都冇罵我..佢以為我病了..但其實不是..唉...[[.  .]]12點幾就食lunch..吾知點解今日冇咩謂口..

所以我,笠棋,詠森..1齊去左7仔食no麵''我又買左張卡...[[sunday]]第1時間同[[佢]]講啦緊係..'人1好似好忘咁..算吧..

有空先打俾我啦..''冇幾耐..就見到我細佬落街買lunch..@@呵..''之後我地3個又返去夾band lu''3點幾就走喇..

冇心情陪笠棋周圍去..sorry呀..吾知點解冇心情喇...'~回家吧...

 

吾該..我吾係話你囉..你吾俾我話出面d fd ga咩..??''乜你有話我咩..??

...算吧..可否不要再提呀..!? 我覺得吾算快囉.!! ps:我冇指明係邊個呀...=]]`

 

29號就開show喇..到時吾知有冇人尼睇我呢..?!
希望到時d人會返晒尼啦..!!           miss  ar''~

 

i will wait..!!   sure ar''!!        <<呵.

 






訪客留言 (返回 mandy717 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 mandy717 的日誌 ]