今日欽哥生日!!!生日快樂啊/\/\"
天日都寶寶生日"]]}=
祝福佢地 與神同在||||
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日9點幾去左琳琳屋企""好想到佢啊!!!
9點9番教會.. 經過甲子見到佢***我唔敢同講佢野}}
10點遲到tin''xp 今日家聲組同唔知咩組一齊開生日會!!
開心啊}{]]] 見到佢地可以令到佢地既生命好精彩啊!!
你如果同佢地打聲蕉呼或姐同佢地傾下計"""佢地已經好開心啦))
我係到諗... 我點樣做先可以令生命好精彩???
今日崇拜"""" 我覺得好正 係勁正囉!!!
敬拜 <<普通的人>> <<張開我的眼目>> <<背上十字架>> e幾首好正啊!!!唱到我喊啊!!
講道 講守望唔係一定要大守望住小既""係唔分既!!!!等等.....
開組果時... 好搞野啊!!!
開完組.. 來好姨,,Doris姨姨守望我><" 傾左好多野啊!!!
係啊!!!傾下傾下"" 我突然好掛住啊媽啊!!!!我變成一個大細佬**係到喊=3=
傾完後,, 同婷婷行下 7點幾番屋企...籃住啊媽喊!!!
啊爸番來啊!!!!感謝主"
____________________________________________________________
i REceiVe yOUr LoVE!!!!!!!!1