mandy9876564
暱稱: ||||SzE"}}
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-24
2008-04-02
2008-03-18
2008-03-09
2008-02-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 569
今日人氣: 14
累積人氣: 7314
2007 年 11 月 4 日  星期日  


2007-11-04

好想""好想喊!!!

星星**我好掛住你呀||

我要你日日都我玩,,傾心事,,食飯呀!!!!!!..

啊媽,,灝,,何c,,樂,,力允,,錦,,肥超"""

sorry呀!!!要你地擔心我~!!!!我應承你之後都唔會野..啦=||=|

名稱:CRYING IN THE PARTY
歌手:
陳奕迅
作曲:黎小田
填詞:黃偉文
編曲:褚鎮東
監製:陳奕迅, Davy Chan, C.Y.
(C) 2007 Cinepoly Records Co. Ltd.

熱播的歌 忽爾靜了 場邊 一聲慘叫
好友都靠近了 你沒有被忘掉
觀眾 預了分擔惡兆

大喝三杯 失控地笑 孩子 終於哭了
空氣的震盪裡 你沒說但心照
某個事情大概 不妙了

因一個人痛哭 哭崩派對舞曲
我也曾像這樣 青春大概相似
總有段情 落入這種 困局

或有一天 當你大了 城府 開始深了
年輕的眼淚流光了 便掛念曾經這樣了

讓你哭泣 哭到倦了 重整 呼吸心跳
哭過吵過鬧過 你為愛做足了
再接下來就要 收拾了

因一個人痛哭 哭崩派對舞曲
我也曾像這樣 青春大概相似
總有段情 落入這種 困局

或有一天 當你大了 城府 開始深了
年輕的眼淚流光了 便掛念曾經這樣了

是 所有熱情會乾掉
一發現已經 成熟了
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

星星""到我地再見果時    我會比之前成熟嫁啦!!!唔會係細佬女嫁啦!!!!!!!!!!!

刊登時間:2007-11-04 09:24 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 11 月 3 日  星期六  


2007-11-03

琴晚同人傾電話,,,傾到1點7先訓!!!   so今蕉就10點9起身=="

         中午我食三絲炒烏冬俾啊媽食 """""佢話好好食呀/\/\"

                     1點7同琳琳番教會***       係慕德門口見到我果組既組員!!!!- -"

  番到去見到"""          啊哥同佢條女/\/\""""之後同啊哥條女傾計}}}

今次開組勁唔開心!!!!         佢地果班男仔勁講廢話***

                我同琳琳係勁火囉**||||!!          我勁想罵佢地呀=]|||-

         星星番左來,,,          我問星星係我生日果日你會唔會來甲子""

                       佢話佢已經唔係同工啦,,so唔可以番甲子呀!!!我係勁勁想喊呀||||

   之後開組長會,,        勁搞野"""被人話大喊包tim=3=

                 同禧哥哥,,小傑,,麥麥,,牛油輝,,欽欽and星星一起走||||

星星送我番屋企        傾左d心有事/\/\"好唔捨得星星呀!!

         番到屋企""打邊爐  好野!!        勁搞野囉!!!我打下邊爐果時,,婷婷打來問我可唔可以上我屋企打邊爐??

                我係o哂躍!!!       總叫我留住幾粒牛丸,,"麥"丸=="

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

****最愛=祢""][]}}

God love people's lamp light better than his own great stars.

刊登時間:2007-11-03 10:38 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]