| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-20 |
勁勁勁唔開心囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
算啦!!!!!!!!!!!!!!!同人訴苦lu""
今日超叫我番學校,,,,,咁番囉=="
番到去同星星...施"中"傾左一陣 星星寫左d野俾我"""thx
之後同施"中"番教會 卓b..周瑋佢地整到我溫唔書=3="
啊哥(((翼)))同我傾左一陣 啊媽打來話.....唔想講!!!喊左><"
啊哥叫綺雯同傾計""""""好左好多thx/\/\"
番到屋企"""""溫書............... 婷婷叫來問我幾點去mk?!
我同佢傾左一陣 同婷番學校
然後同婷婷..琳琳去lu"" 我買左好多野呀!!!!!
6點幾婷婷上我屋企 試3 好彩好彩!!!!/\/\"
啊錦sd左d野俾我睇 唔開心!!!!!
唔想再打啦.................................................................................................................................................................
|
| 刊登時間:2007-10-20 10:48 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-19 |
雅賢生日呀!!!!!!!!!!!!!!!
今日8點9起身,,,,,,啊姨叫我行山"佢話姨丈來丈教我影相=3="
咁我去囉!!!!因為我好中意好中意影相嫁/\/\"
9點5姨丈同雅賢遲到""真曳曳呀!!!! 之後我地就上山啦><"
禧同超call我問我做緊咩?? and啊錦係sms到問我做緊咩??
我話"行緊山 我覺得佢地會好無奈= ="
10點7總於上到山上啦!!!!!好開心呀!! 姨丈係到教我影相/\/\"
1點9我係瑜屋企剪頭髮 2點幾去m記 啊錦同超係到等我tim"""
3點幾叫左瑜佢地落來打羽毛球 之後見到c班
4點5就走啦!!!!!!!!! 番到屋企,,,食飯==" 7點睇電影* |
| 刊登時間:2007-10-19 11:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 50 | »
|