咁多人問我點解成日唔打blog ? 咁多人想我打既話咁我就打啦!
依排成日係home,,,街到 又冇咩野做咁! 成日期待禮拜6- -
唔知點解依排好似做事冇咩火! 個人好似散散地! 係到遊暈--
琴晚我2點幾先訓教教豬*係咪好曳呀?! 今日我7點幾起身,,,
同怡番學校=] 俾野肥超,,,何cC,,欽!!
之後上去課室/.\" 又落去操場@V@"
我勁唔舒服囉,,,,, 交功課* GC"悶悶地-V-" 小息同凱琳,,,賢去CANTEEN
BF"勁搞笑!! ENG"我幾專心嫁-M-" M"派卷 71分*V*
食飯,,,同怡一起食" 我地去左文化天地傾計=]
ENG"我去左校務處!XDD SO訓左4堂....ZZZZZZZzzzzzz
上番去寫手冊!! 小息同怡,,,賢,,,鎮去canteen傾下計同食下野=="
放左學,,, 同怡,,賢,,芝去行下=V= 我同賢買左jolly shandy 飲
之後送怡去kfc,,HA
我地去左m記玩!!* 見到星星老爺,,啊哥" 同佢地傾左一陣
到樓下果時=] 星星打來LA!XP" so同星星傾左一陣
我番到home 打俾綺雯"關於,,,,係袐密/\/\"
上網..msn..食飯..做功課 悶悶悶................................................