| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-08 |
琴日我同兩個豬仔,,肥超,,錦去圖書館借書... 肥超同錦係隧道果邊接我""
一路行一路照相... 肥超同錦可能覺得好無奈""唔知係未!? 我覺得係囉!!
兩個豬仔遲到....佢地話坐的士來""無奈==" 借書..............
之後我地去左m記做功課 勁搞笑~!!! 我地係到照囉!!!!!!!!!!!!整到啊錦都做唔到功課- -"
____________________________________________________________________________________________
係去圖書館果時影.......

係m記影.............
____________________________________________________________________________________________________________________
今日" 同怡,,芝放學之後去左m記............. 6點番到home 上網...msn...煲電話弼 悶..悶..悶..
PS: 因有d事係袐密 sO吾開心-V-" 不用擔心我* 冇事LU,,,
期待聽日的日子了!!*=]
|
| 刊登時間:2007-10-08 08:23 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-06 |
今日行番home! 自己係條路念左D野! 
發現自己好幸福 eg:番教會都有一年
就有1樣野要事奉"做組長
有咁好既啊ba啊媽 我要咩野有咩野!
同埋有咁好既守望者! 咁好既導師!
發現我地依代青少年真係好幸福!
keep going!
今日我地個果有6..5個人
有我..周瑋..雪塋..多啦a夢..胖虎"有一個唔記得= ="
開得唔彩"唔彩!!
之後開組長會...勁搞笑"
7點番到home 上網 msn 食飯 煲電話粥
悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶.. |
| 刊登時間:2007-10-06 09:36 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 50 | »
|