今日7點起身... 勁眼訓~ ~" 同啊ba傾一陣間計..就番學啦"
係早會果時訓左教,,,,俾我前面果個整醒囉!!!!!!!好火呀!!!!!!
上中文幾專心呀/\/\" eng 傾計><" HC悶悶悶.....黃卓賢訓左教?!勁搞笑
M勁專心((((有原因********..因為下就小測,,,,,,,,係未好奸呢???!!!!
lunch果時同chloe..琳..凱琳..cream..婷食飯/\/\''
ss悶悶悶..... LS miss任勁搞笑 M 小測.... eng 悶悶悶......傾計
睇果個[[[[[[英文劇""""好慘呀O.O 做功課*係未好乖呢?!
放學去左m記 番home 做功課..上網((睇鬼故""
________________________________________________________________________________
ps:::期望星期六番教會"""我愛主
我e排都係唔舒服呀""""""""為我祈禱啦!!thx