mandy9876564
暱稱: ||||SzE"}}
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-24
2008-04-02
2008-03-18
2008-03-09
2008-02-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 569
今日人氣: 25
累積人氣: 7325
2007 年 10 月 15 日  星期一  


2007-10-15

今日上堂有少少悶悶!!!!!!!            放學之前彭基致俾左我睇"咒怨"個CD封面.....好恐怖!!!!
            整到我喊左幾次>..<"       好驚呀!!!!!!!!!!!!!!!!!           >|||||||||||||||<     

               好彩!!!!!!!!!!!!怡..禧..小傑佢地安慰我............                    其實e排我都驚到我幾訓唔好教O.O

      放左學,,,,等啊禧同小傑去m記....               去到見到啊文..周瑋佢地       小傑激嬲周瑋><"   

願主           小傑成日唔好講錯野呀"}}}}}

                           之後我佢地送怡同我番屋企...

                                                  番屋企...沖涼"              傾電話,,,,,做功課and做家務

                          18禁!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=]]

刊登時間:2007-10-15 10:13 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 10 月 13 日  星期六  


榮~榮~榮生日呀!!!!!!!!!!!!!!!

今日係榮生日~~~"""生日快樂!!!!!!!!!!!!!!!!!
______________________________________________________

      今蕉禧哥哥""叫我出來...      我地去左琳琳屋企玩  

                            First  我地睇電影" 勁搞笑            

          之後我地打機....唉!!!!得我一個冇得打    係到睇住佢玩=="             悶悶悶...

我同禧去7仔買野飲        啊翼打俾我話我今日讀經啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!           好驚呀""

        我同佢傾左一陣   同禧跑番去琳屋企...           繼續打機...我係到食午餐==" 

12點幾我地就番教會...   番到去啊翼..哮喘佢地係到唱歌         我就同chloe..君e佢地傾左一陣

                   佢地去食飯...得番我..禧"啊翼  誠係到傾計,,,勁勁勁好玩!!!!!!!

   2點祟拜開始                   破冰..敬拜               到我讀經啦!!!好驚呀><"

               我有好多字讀錯左呀!!!!!!!!!!!讀到我想喊呀-||||||||||||-

好彩牧師同哮喘佢地冇笑我,,,總話我讀得好               好多謝你地呀!!!!!!!!!!thx

        開組...悶悶悶                           5點幾我地去榮屋企BBQ             

雖然有唔開心既野          但係我地到幾開心/\/\"

                     燒完BBQ    我地睇"咒怨"       我地d女仔係到尖叫><"

佢地睇左a碟  驚到唔睇b碟"                      我地就玩捉e"因"

             彤彤唔小心""仆""低呀....                  我到喊左呀...

彤彤去左呀峰屋企                      我地番左榮屋企...影大合照/\/\"

11點幾我地到唔知玩咩         之後就走左啦...          我地等車等左好"納"

          有車啦!!!!之後彤彤落左車啦..byebye                

到厚德商場我地成班落車~!!                        啊禧..ling  ling..小傑送番屋企/\/\""

  之後啊禧打俾我傾左一陣         就訓左啦!!!!!!!!!!
____________________________________________________________________

啊誠                                                                           小傑

              
_________________________________________________________________________________

係榮屋企影既.....

                 

     

刊登時間:2007-10-14 06:32 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]