| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-09-08 |
|
|
0908
今日10點起身! 睇電視!
2點幾同怡傾電話* 做功課!! 中文好難做!!!!
3點9同佢行mk啦! 行完啦!
搭地鐵果時,,,超打來 同佢傾左一陣!! 一個人去番home
番到屋企做家務!! 沖涼!! 睇電視 |
|
| 刊登時間:2007-09-08 08:51 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-09-07 |
|
0907
今日番學都冇咩野! 不過等個fd 一齊差少少遲到=="
我覺得自己真係幾為fd ....哈哈=]
之後上堂! 我都幾留心 死na! 要冇做預習簿
係到做到我傻! 勁問賢!*
上中文堂我太悶啦!!!
放左學同怡去行下!
感謝主ar!!! 哈* f.2真的要用功了!
我不再是之前既詩啦了/.\" 我要為理想起步* |
| 刊登時間:2007-09-07 09:13 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 50 | »
|