mandy9876564
暱稱: ||||SzE"}}
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-04-24
2008-04-02
2008-03-18
2008-03-09
2008-02-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 99
留言總數: 569
今日人氣: 1
累積人氣: 7334
2007 年 9 月 2 日  星期日  


2007-09-02

 

 

0902

今日係五個人既大日子啦! 哈^^

天日開學啦"  好緊張!!

2D"2D"2D"係我會讀既班!!!

今日係ChlOE,,,哮喘,,,君,,,施忠畢業啦!真係好大感觸!!

"好多謝chloe!!多謝你教左我好多野]]

我地相處既時間唔多...但係我地既感情就好好多

你要離開我哋既日子到啦!我地都要獨立一下!

唔可以成日再好似之前咁!真係有d唔慣--

你對我地講每一句說話我地都會記住!!!

哭有時...快樂有時..歡樂有時..悲傷有時!!

我地永遠都唔會忘記每一個片段/\/\"

係到再一次多謝你地!

 

刊登時間:2007-09-02 08:28 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 


2007 年 9 月 1 日  星期六  


2007-09-01

11點幾起左身..打比啊媽"     電話冇人聽既-V-"            訓多陣先

                   11點9又打比佢"又冇人聽-3-"  O咀              之後  又訓多陣

12點9終於有人聽拉=_______="不過佢話去m記啵!!        "啊媽有1個幾月個冇同我去食啦*    好多都係我同d  fd去食"

                                       打俾琳=P   諗住叫琳住遲d返教會!!點知

系比預期早既*               心情好開心 -V-''          1點9番教會!!  冇遲到左/.\"

          玩GAME"   唱歌XDD    好好笑AR...

                      哈!  =]     今次同哮喘開小組!!    開完拉*開組長會..           打到6點半左右番屋企-V-"

 

 

                                     =]            完)* T3T

 

刊登時間:2007-09-01 10:09 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]