| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 一日遊 |
琴日10點先番HOME,,, 1點鐘先訓教T3T"
BECAUSE系同同學去swim* 有怡...婷...芝...昌...睿...賢...細佬...瑜-V-' 好正呀!!但好冷呀]]
YA* 勁鐘意番swim牙=)
今日8點起身*=P 超勊超眼訓/.\"
差吾多日日都訓到10點* 之後啊媽...我...同`細佬去坐地鐵.......
坐 旅遊巴!!

___________________________________________________
__________________________________________________

好多日牙,,,,之重好耐刀冇C過一班FD玩過
主牙,,,,希望你可以俾E個時間我地一陣玩"!HA =)
|
| 刊登時間:2007-08-18 09:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-08-16 |
|
|
好耐刀冇打過XANGA拉" 有冇人掛住我先??XDD
口合!!=] 今日勁*勁,,勁,,,正* |
10點幾起左身!! 個fd打來同佢傾左一陣/.\"
勁甘俾雞昌吹我囉.... `系甘叫我同佢個fd去睇戲!!*
我同啊媽講我同d fd去睇戲囉"" 啊媽唔俾呀]]=="
雞昌話下次先* 約左23號係apm睇
4點幾同啊媽去商場行下" 我睇手機仲有時間=]
之後就同佢BUY左 d野* BUY完番屋企
番到home... 之後我同細佬玩XDD"
食飯=P 上網* msn..
|
| 刊登時間:2007-08-16 08:22 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|