| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| KAKA* ! |
|
今日11點幾起左身拉-3-" 之後2點同婷婷,,婷婷既家姐去左旺中= ="
我地各人都BUY好多野囉-W-" 我同婷婷買左d野諗住俾啊翼,,,君婆=]
9月2號*!! 係啊翼生日,,,,,總係哮喘..君婆..chloe..c忠神學xx畢業-3-' `我..cream..琳..婷諗住買花俾chloe"
婷同佢家姐買左書包果時* 佢哋個下笑到我肚痛,,XDD*!!
去左D 野食* 又再行個!!
行完番HOME沖涼..做家務-V-' 啊媽同啊ba話買電腦T3T"
|
| 刊登時間:2007-08-30 08:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| ps:人係軟弱既! 永遠都要尋求神 ! |
|
|
琴日我同啊哥玩到1點幾先訓!!......唉-3-" 悶爆*0*
好掛住琳...怡...creamT3T...
到左今日2點...琳打比我/.\" 叫我起身,,哈!!! *0*
之後3點8同怡...瑜...怡啊哥去游水!!=D 佢哋買左野食..-3-" |
甘就用左幾十蚊拉....唉!!* 之後打比細佬
問佢系邊...佢哋一齊行下=P 開心KAKA!! T3T"
我就番番屋企拉...*
番到屋企打比啊哥..傾左陣電話))* T3T" |
| 刊登時間:2007-08-29 09:16 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | »
|