| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-10-24 |
1024""""}}}]]]]]
今蕉禧打俾我話佢已經番到學校"""我勁無奈]]]
之後佢話過來接番我""""番到學校,,,,打俾傻啊哥*勁好笑!!!!!!!!!!!!!!
我e排上堂都冇聽書 一係同d人傾計,,,,一係食糖糖
我係勁勁無聊喎!!!!! so我係到摺星星"""係咪無聊呢??!!
放學果陣.... 同怡..豬紅""去行下 番到屋企,,,,上網 做家務....悶悶
一陣間同個傻啊哥傾電話"""勁開心!!!!
=============================================================================
""愛♥♥*人]]]]]
|
| 刊登時間:2007-10-24 08:11 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-10-23 |
1023""""""
我e+係213室"""tell ME morE]]
悶悶悶""
今日有個人認左我係佢啊妹"""好開心!!!!
琴日同今日我地上食糖糖***
我覺得e排上堂有時悶悶悶,,,,有時勁搞笑=="
*********************************************
願主 俾我有d火做每一件事"""""
我同啊媽d關係好d!!!! |
| 刊登時間:2007-10-23 05:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 50 | »
|