| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2007-11-14 |
今日上勁織野==" 唔知俾邊個呢><"
啊哥勁向我唉喎!!!佢好想住佢果個xp"啊哥總俾左d信我see下/\/\"
e排啊哥成日講佢同佢果個d野""啊哥真係真係好鍾意佢啊!!!
放學果陣,, 我打俾灝""同佢傾左一陣==" 同怡買糖糖食sweet"sweet
我同會唔會咁好似佢地呢??會唔會永永遠遠呢??
願主 保佑我同灝永永遠遠都好鍾意大家""
主 祢俾d火我讀書""" 我d成績差左啊!!!><"
我只係知道我好鍾意"" 勁鍾意* 爆鍾意:::;;你}=||\
[[... I LOVE U * AND MISS U!!XDD
|
| 刊登時間:2007-11-14 09:01 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2007-11-11 |
琴日10點番教會做義工,,,,今次係家聲組"""做到11點幾
之後同小傑,,琳琳去買野"'' 啊翼同啊嫂番來係公園到勁吹水=="
1點幾同哮喘去買野食啊!!!! 2點開始崇拜..今次同d公公,,婆婆一起崇拜{{{{個感覺好特別/\/\""
3點9走左""""對唔住啊!!!周瑋,,,胖虎><" 下次都唔會咁!!!
琳琳勁罵灝啊==" 我都唔知點!?
5點同cream,,琳琳行apm** 行8點幾閃人-|||||-
__________________________________________________________________________
今日6點9起身""' 7點30出門口番教會
因為今日係教會一年一度*****教會旅行
同b敏,,啊嫂佢一起BBQ/\/\"
之後同天佑,,禧哥哥佢地一起玩 我地勁偷影囉!!!!!!!!
啊翼唔開心啊>..<"
4點幾走啦!!!!!!!!!!!5點7放,,,學良送我番屋企...
msn..做功課=3=
|
| 刊登時間:2007-11-11 09:41 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 50 | »
|