| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007-12-24  |
sorry""e排都冇咩心機打blog!!
我e排都好煩,, 好火,, 勁喊咁
so就冇打啦!!!!
sor sor sor sor sor sor sor sor sor sor sor sor
琴日番左大陸{{蛇口}}探公公""
行街,, 剪頭髮,, 竟然見到明表哥**
明表哥e+做爸爸啦!!! 佢老婆今日生左個女啊!!恭喜恭喜!!
搞到我地全家都要升級啊!! 我就要做表姑><" 公公就做太公.. 舅父總慘~舅父要做叔公啊!! 到全家都老左tim
但係明表哥老左好多啊,,, 唔會以前個令仔表哥啊!!唉,,,, 心淡..
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
今日冇番學校,, 12點幾,,啊媽叫我地去公司個party
2點幾琳打來話係樓下等喎,, 見到佢""佢話去mk 無奈!!
6點幾番到屋企,,, 唔想出街..........
|
| 刊登時間:2007-12-24 11:18 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 不能哭了 |
今日君e生日""""
恭喜恭喜!!!!
~~~~~~~~~~~~
8點4起身"""
同怡番學"" 做義工!!
好好玩!!! 探左3戶""都係婆婆 .. 有兩個唔係到**一個搬走左=="
12點9去食野!! 2點番到教會!!
見到綺雯同chloe唔理我 ::;;
勁唔開心!!
係敬拜果時!!喊左出來""
Ivy拉左我去廁所,, 問我發生咩事||
DorisEE又拉左我係公園傾計!!
喊到眼到腫左!!
我係到諗我係咪好傻啊??
為左,,, 佢而扮開心,,扮唔中意佢!!
星星而學壞::::想星星番來罵我,,打我,,同我傾計,,同我玩......
我自己咩到唔講俾人聽!!驚d人擔心我" 所以唔教會!!驚佢地嬲左我
e+發現我咁做,,係到錫我d人傷心嫁!!!
sorry啊!!!!我會做番乖乖女嫁啦||
開組!!!同牛油輝合組!! ,,
番屋企..........
寫信俾星星,,,到e+都未寫完!!
[[[[[[[[-----end------}}}}}
|
| 刊登時間:2007-12-16 12:58 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 50 | »
|