就算輸掉整個世界都不能失去你~

- 鍾意一個人唔一定要擁有佢,呢個道理我已經體會到
 
-有空既時間先會打,
係度打既我相信都冇咩人睇lo~
因為太耐冇用qooza,
正因為咁,會係度打我最內心既野~
識我又睇過既,睇完就算喇,thx~

 

 
 
mandykaikai

暱稱: MANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...


« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

:: 最新日誌 ::

2008-11-05
2007-10-15
2007-09-27
2007-06-16
2007-06-14


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結


RSS Feed
2007 年 6 月 2 日  星期六                     晴天


2007-06-02
      

同你相差太遠..

點算?

見到面..都冇果種感覺..點算?我係真心中2你?

 

 

想你但愛著你還愛著你
但放棄理論因不想逼你
我很想嬲你
但是太自覺怕變小器
舊日我或太盡力遊戲
明白你也就原諒你
出走是最後
最後去就你