同你相差太遠..
點算?
見到面..都冇果種感覺..點算?我係真心中2你?
想你但愛著你還愛著你 但放棄理論因不想逼你 我很想嬲你 但是太自覺怕變小器 舊日我或太盡力遊戲 明白你也就原諒你 出走是最後 最後去就你