就算輸掉整個世界都不能失去你~

- 鍾意一個人唔一定要擁有佢,呢個道理我已經體會到
 
-有空既時間先會打,
係度打既我相信都冇咩人睇lo~
因為太耐冇用qooza,
正因為咁,會係度打我最內心既野~
識我又睇過既,睇完就算喇,thx~

 

 
 
mandykaikai

暱稱: MANDY
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...


« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

:: 最新日誌 ::

2008-11-05
2007-10-15
2007-09-27
2007-06-16
2007-06-14


:: 訪客留言 ::

 
最近三個月尚無任何留言


:: 我的好友 ::

 
尚無任何好友


:: 我的連結 ::

尚無任何連結


RSS Feed
2007 年 5 月 28 日  星期一                     晴天


2007-05-28
      

有悲有喜...

5-25

番左學..我都唔想番的= =..比人迫..冇計!成日都冇聽過書..

聽唔入腦..唉..留梗班!

放學去參觀報社HOLY SHIT!悶到嘔/口\聽佢響度up耶穌..

番到去又比肥高鬧..6點30先放..幾條友打過黎..有人催我番觀塘=.="

同左爸b落去買蛋糕..買左2個..我有預感一定買黎蹝野~

9點幾落左apm..同..國柱xD行..食飯..嗚..蝦人既=3=之後上左機舖..睇佢玩睇到傻左..之後哥哥打黎..出左去聽電話..又唔想入番去..就等佢出黎啦..

出左黎..行番康寧..行左成條街都唔理佢..知死未@w@?去左7-11買雪糕食..頂媽媽..食完又胃痛..比佢知道左..以後唔比我食=0=..

上左我屋企..死肥仔.\/.吠乜q丫?放左佢出去..冇比佢番入黎- -"費是又吠!

收到今年生日既第一份生日禮物!手鐲一隻=V='情侶裝的xD~羨唔羨慕啊?!

之後就..訓覺..xD..我地冇咩咩嫁!訓下醒下..比D電話嘈到..訓著左又打黎..一係就SMS..同我講生日快樂..下次教震機訓覺= ="

同我響電話度講生日快樂的有..

RAIN..KELLY..姚文傑..SIU B..矮仔..AMANDA..(好少= =")

5-26

12點幾起身..菜菜叫我地食飯飯..D餸好咸- -連老公都食唔落=3=食左一碗啊我..好難頂= ="

之後換33出去..落APM..丫穎等左我30分鐘- -"sor ar~之後去食野..食左件cheese cake..飲左杯朱古力..飲完之後奶野..又痛..先天的沒計仔=3=

然後去搵竣竣..晴晴都黎埋..之後去左許留山買野飲..哇=3=飲完又係咁痛..不過今次冇出聲..怕自己煩到人嘛..之後上哂我屋企..晴晴同丫穎怕狗怕到佢地丫=.="

之後比菜菜哦..同老公落左百佳買野食..買左成舊水..老公thx you..

佢做姑呢- -我話要拎又唔比我拎=3=死野..

行左去ok..搵楊韻..之後一齊上我屋企..

入到屋..oh my god..亂過打仗.\/.佢地搵我個仔黎lon腳...吼..\口/

之後開餐..食蛋糕..冇人食既-3-"了哂d生果黎食=.=..早知唔買..一行6人落左apm..坐左一陣..唉..竣竣比人蝦..姑姐無能為力..xD..(其實係費是出聲^0^")

之後上左m記..billy同黎志成響度..坐左陣..走哂..之後同老公落apm..行行行..上左機舖..小- -第一次比人cheak..走左..落番去..響地牢度坐坐坐..

然後呢..上樂華..佢幫佢哥哥拎野..然後行落淘大..搵唔到pizza hut= ="淘大冇pizza hut嫁咩=.=?走左過去德福..間pizza hut多人到丫= =要等幾廿張飛..

之後周圍搵野食..唉..始終都係食m記- -"一路食..老公唔知響度笑乜..哎喲=3=原來我食果個包食到d醬成咀都係-3-佢一路食一路笑一路幫我抹咀- -"又唔知響度望咩野..響度淫笑= ="

之後搭地鐵番觀塘..送我番屋企..由佢帶路..e~識路喎..去到樓梯口..佢抱起我= ="我叫佢放番我落黎..上左樓梯..

行行下..又要我應成佢d野..好丫..應成你*3*~

番到屋企樓下..響度玩- -"密碼到底係咩姐?!xD..

完了..上番屋企..打左比佢..傾左陣..然後沖涼..訓覺..

5-27

成日冇出過街..響屋企行下企下咁..但好似冇悶過..

夜晚打比老公..熄左電話- -"打去佢屋企..笑爆咀..同佢哥哥傾電話..佢問我係咪轉移目標= ="我彩你都傻=v="差唔多1點先同到老公傾電話..期間有人打黎..吹..唉..sor..幫你唔到..我話左要做番乖乖女..sor..

傾到4點..放過你..收左線之後上床教教豬(^(00)^)~