oh.....
今日真係凍死...
著左4件衫都仲凍到呀媽都唔認得-3-
PE堂....
因為做晒D體育測試..
計埋分....
所以今日自由活動.....
雖然有帶長褲...
但都係著左短褲-3-
唉...
今日有成2堂PE都係自由活動
我又唔想次次都係跳繩....
開頭就跳左幾次繩...
但跳左冇幾耐
就唔跳....
去左籃球個邊...
射籃-V-
之後挽手球....
開頭係個F.1守....
本來我都挽得OK...
死人陳式軒成日係到搞住晒-3-
煩唔煩....
之後到黎梓濠守龍...
我入左幾球...超爽...
KAKA.....
2堂就咁過左....
今日都OK開心....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
E幾日都幾凍下...
咁多位要小心身體LOR--------
|