Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Su珊 (gem1456)
薯 (SillySu)
粱鎂♥
芷君♥
江思朗:) (KKKKKKKKKKit)
★.膠K (MRK_0322)
§_''❤ mandy*yeung... (mandyyeung00)
欣欣♥
怡♥
|.ˊPledge.'κ² (djdavid)
嫻嫻♥
yoyo (yoyo6704)
--- (shabiweihao)
PoLLy (laipolly)
魚子醬 (CTszYu)
Don (lautinpo)
SSMING(L) (SSMing)
※Candy囡囡※ (candywong29)
呀婆♥
陳凱琳♥
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 6
累積人氣: 7817
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 分類: 未分類

升左上f.2

所有野又重新開始

而家已經差唔多到第一次測驗既時間.

不知不覺

係玩樂中既日子當中

時間又過左一大段

而家f.2既生活都好開心

又識左更多更多既朋友

個個都好挽得埋呀

本來f.2可以出去食

但我都係出去食過3丶4次

因為太煩啦

而家又唔比買外賣

所以索性自己帶飯

咁仲有益tim

雖然而家同欣佢地既關係仲未去返以前咁

但而家咁樣我都已經好開心嫁啦

大家見到面有講有笑

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

但有樣野我真係覺得好心煩

而家係屋企係好唔開心

如果唔係功課多

我一定會留係學校耐d先返屋企

我真係唔想再面對屋企

我真係唔明點解要搞到咁

d大人到底有冇諗過我地細路仔既感受

我而家跟本feel唔到屬於”家”既溫暖

好辛苦....

我睇所謂既”家”都唔會維持到幾耐

永遠留連係自己既美夢

都唔想面對殘酷既世界

                累;

 



2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


又食波餅 分類: 未分類

e排都唔知做乜鬼

成日都比個手球打中

上次練習個陣..

比個波打中背脊

今日lunch time又要打社際

我同珊都係有落場

今次對勤社

一定輸硬

所以都冇乜去落力打

但係又唔想食蛋喎

唉唉唉

打呀打呀

輪到梁鎂射波

咁我見佢射..

我咪跳起身擋

但點知

個波係正面飛埋黎

一野打中我左眼-3-

oh shit

痛死

飛埋黎隻眼係即刻標眼淚囉咩事

真係痛死

之後出左場

本來諗住囉冰袋"呼"下..

但等勁耐都未有

之後有人囉左支凍水黎

我出左場冇幾耐

珊又跌親

整到佢隻腳損左

手都擦傷

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-

唉....

我都唔知係同個波有仇定係有緣

成日都比個波整親