e排都唔知做乜鬼
成日都比個手球打中
上次練習個陣..
比個波打中背脊
今日lunch time又要打社際
我同珊都係有落場
唉
今次對勤社
一定輸硬
所以都冇乜去落力打
但係又唔想食蛋喎
唉唉唉
打呀打呀
輪到梁鎂射波
咁我見佢射..
我咪跳起身擋
但點知
個波係正面飛埋黎
一野打中我左眼-3-
oh shit
痛死
飛埋黎隻眼係即刻標眼淚囉咩事
真係痛死
之後出左場
本來諗住囉冰袋"呼"下..
但等勁耐都未有
之後有人囉左支凍水黎
我出左場冇幾耐
珊又跌親
整到佢隻腳損左
手都擦傷
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
唉....
我都唔知係同個波有仇定係有緣
成日都比個波整親
|