Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Riva♥
- (xanthechui)
~*MInG_銘 (yyaming)
呀君♥
M.K.Pun (MKPun)
芷君♥
BX (zzBXzz)
I'M (ivy753951)
↓●○...JEssICa...○... (jessica_yy)
景欣♥
董占敏♥
琪琪♥
※Candy囡囡※ (candywong29)
Don (lautinpo)
關丹♥
癲小;$ (l0vesiudin)
寶♥
聰仔 (lcc215)
♥shirley♥ (liangxueying)
★.膠K (MRK_0322)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 1
累積人氣: 7798
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 16 日  星期日   晴天


2010-05-16 分類: 未分類

e一年既時間

已經過左一大半...

手球隊亦都已經停止練習

劉祥已經唔教啦

出年就換新教練

最後一日既練習...

睇得出每個人都想比劉祥留返一個深刻既回憶

個日既練習比之前更加努力

 

劉祥第一次送比我地既禮物

可能

亦都係最後一次

 

 

其實到而家

真係好後悔

冇同劉祥講聲

 

"多謝教練指導"

 

唔知出年又會係點呢

 

要重新適應一個環境

唔知要幾耐時間...

出年既功課亦都會比今年既多

壓力更大....

唉..

盡力而為啦...



2010 年 3 月 23 日  星期二   晴天


2010-03-23 分類: 未分類

又到測驗啦...

眨下眼又到下學期

係中學既e 2年入面

我覺得時間過得好快..

比起係小學

時間真係快左好多

升左中學之後

學既野多左

功課亦都多左

一日既生活都比寺小學豐富得多

而家已經到測驗

好快又到考試

好快又要升f.3

時間~真係一閃而逝...

今日係第一日測驗

測左中史同英文

中史個到有一part真係好唔抵

就係地圖個part

我係有溫到個個地圖

但諗住佢係會出首都

點知佢會問你路線個d名-.-

咁就冇左4分-3-

英文..

算係過得去...

不過我覺得唔會好得去邊嫁啦..

聽日考數學同pth...

唉...真係想快d完左今次測驗-.-