| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2010 年 5 月 16 日 星期日  |
| 2010-05-16 |
分類: 未分類 |
e一年既時間
已經過左一大半...
手球隊亦都已經停止練習
劉祥已經唔教啦
出年就換新教練
最後一日既練習...
睇得出每個人都想比劉祥留返一個深刻既回憶
個日既練習比之前更加努力

劉祥第一次送比我地既禮物
可能
亦都係最後一次
其實到而家
真係好後悔
冇同劉祥講聲
"多謝教練指導"

唔知出年又會係點呢
要重新適應一個環境
唔知要幾耐時間...
出年既功課亦都會比今年既多
壓力更大....
唉..
盡力而為啦...
|
2010 年 3 月 23 日 星期二  |
| 2010-03-23 |
分類: 未分類 |
又到測驗啦...
眨下眼又到下學期
係中學既e 2年入面
我覺得時間過得好快..
比起係小學
時間真係快左好多
升左中學之後
學既野多左
功課亦都多左
一日既生活都比寺小學豐富得多
而家已經到測驗
好快又到考試
好快又要升f.3
時間~真係一閃而逝...

今日係第一日測驗
測左中史同英文
中史個到有一part真係好唔抵
就係地圖個part
我係有溫到個個地圖
但諗住佢係會出首都
點知佢會問你路線個d名-.-
咁就冇左4分-3-
英文..
算係過得去...
不過我覺得唔會好得去邊嫁啦..
聽日考數學同pth...
唉...真係想快d完左今次測驗-.-
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 68 | »
|