Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
承諾自己*只用友情來... (FeeLingEmpTy)
司煒♥
§_''❤ mandy*yeung... (mandyyeung00)
secret (heroroy)
欣欣♥
陳凱琳♥
=*I just WanT u TO k... (rodneyho2006)
-'ヾ ♥.鍵 ツ²ˊ (KiN30539)
怡♥
★winky~\(≧ω≦)/ (winkykiki)
M.K.Pun (MKPun)
I'M (ivy753951)
- (xanthechui)
|.ˊPledge.'κ² (djdavid)
★.膠K (MRK_0322)
kiko♥
BX (zzBXzz)
↓●○...JEssICa...○... (jessica_yy)
--- (shabiweihao)
麗兒 ♥
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 1
累積人氣: 7804
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 11 日  星期一   晴天


去左怡屋企 分類: 未分類

好耐冇打BLOG啦`

仲差2日就考完試啦`

今日係中文作文同DT

作文都OK..

冇乜野

之後到DT

嘩....呀SIR都變態

出卷出到佢咁

完全唔知佢想問咩

放左學之後

同珊丶周澄澄丶寶去左怡屋企

但去之前我地去譚仔食野

之後就上怡屋企LU...

不過都唔知做咩好`

悶到死-3-

唉...

快D考埋個2日

聽日係考口試

唔洗溫書

不過考完又要對卷

真係死得 @.@



2009 年 12 月 23 日  星期三   晴天


2009-12-23 分類: 未分類

琴日係戲劇節....

睇左4社演出

都演得ok...

我地儉社囉左幾個獎..

我地社係4社中最高分

有90分

所以囉左個全場總冠軍

身為儉社其中一份子既我

當然開心啦...

kaka...

放左學之後

我同珊丶梁德樂丶黃卓迪丶麥洋銘丶鄒順偉

去左羅倩怡屋企

hea到周澄茹同劉嘉寶做完DT

黎羅倩怡屋企

HEA多陣

之後就落去食野

麥洋銘就走先..

佢返小學..

我地就食完野...

去左西九行左陣

黃卓迪話何卓然都黎

我地就等佢黎左之後一齊返富昌

本來話去鄒順偉屋企...

但佢呀媽係到

所以就冇去到..

係佢屋企門口等佢換完衫...

我地就落去...

我送周澄茹搭地鐵...

男仔去打波

我地幾個人就去公園挽陣

之後

我地就去球場搵佢地...

男仔有男仔打波

我地女仔挽ture or 嗲

好好笑....

挽過d咩唔講啦...

之後差唔多5點到就返屋企lu....

 

今日我諗住去商場個間OK交野..

之後見到呀君

本來諗住一齊溫書...

但之後又冇

所以我地就話去傾計...

上左去平台個到...

傾左陣

呀君比我睇佢係旅行影個d相

好好笑.....

佢影左好多相呢....

之後...4點幾就走人lu....