| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
| 2010-01-29 |
分類: 未分類 |
今日VA堂又係畫掃描
上次係畫蘋果
今堂係畫梨同桔
我都唔知自己畫左D咩出黎

中文堂
miss速冇返
所以我地做指定閱讀
今次做個本書係
《生命因愛動聽》
本書幾感人
雖然係有講耶穌
但真係幾好睇...
2堂咁就過去
之後放學....
練手球
星期3個日洗左pe衫
到今日都未乾
但都照著
換完衫之後
上2樓toilet整乾件衫..
之後就開始練lu...
鬥波個陣..
比欣撞到我喉嚨
超痛...
欣既衝力真係大-v-"

今日就咁過去lu..
練完手球...陪珊等埋車
就落去搭小巴..
我發覺搭小巴d人真係好中意打佔囉
明明我排第一
佢都可以上先過我-v-
返到屋企超攰.....
膊頭又有少少痛....
不過今日都幾happy..
|
2010 年 1 月 18 日 星期一  |
| 2010-01-18 |
分類: 未分類 |
今日調左位...
本來班主任堂個陣會調..
但係有好多野做.
所以miss話中文堂個陣先調

其實我幾中意之前個個位嫁..
但係因為係窗口位..
我覺得出出入入好唔方便...
今次調位..
我同鄧兆樂坐-v-
佢份人傻下傻下咁..
但有時都幾好笑..
今日普通話堂
miss方教緊"兒化音"
之後佢讀到"一會兒"
鄧兆樂係到笑....
我聽到miss咁讀我都想笑..
但一聽到鄧兆樂笑..
我都忍唔到..
仲愈笑愈high=v=
我後面係譚綺玲.
佢隔離係何卓然...
我左手面係珊珊
今次既調位都ok...
同澄都坐近左...

今日對左LAS
退步左-3-
今次得72.......
唉...我真係佩服潘...
佢竟然考到90分囉-3-
唉..
聽日仲要對地理-.-
好驚會死.... |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 68 | »
|