Cursor by www.Soup-Faerie.Com
mandykawaii
暱稱: 粟米♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-11-20
2010-10-13
2010-10-07
2010-09-09
珊珊 生日快樂呀:]
文章分類
全部 (136)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
BX (zzBXzz)
|.ˊPledge.'κ² (djdavid)
Freed0M (SIu_d0M)
↓●○...JEssICa...○... (jessica_yy)
陳凱琳♥
§_''❤ mandy*yeung... (mandyyeung00)
. (h0ney0v0)
♥shirley♥ (liangxueying)
粱鎂♥
董占敏♥
=*I just WanT u TO k... (rodneyho2006)
癲小;$ (l0vesiudin)
yulokyan~ (yulokyan)
♥BaoJai` (jennifer428)
嫻嫻♥
薯 (SillySu)
Su珊 (gem1456)
關丹♥
欣欣♥
--- (shabiweihao)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 136
留言總數: 625
今日人氣: 6
累積人氣: 7809
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


2010-01-29 分類: 未分類

今日VA堂又係畫掃描

上次係畫蘋果

今堂係畫梨同桔

我都唔知自己畫左D咩出黎

中文堂

miss速冇返

所以我地做指定閱讀

今次做個本書係

《生命因愛動聽》

本書幾感人

雖然係有講耶穌

但真係幾好睇...

2堂咁就過去

之後放學....

練手球

星期3個日洗左pe衫

到今日都未乾

但都照著

換完衫之後

上2樓toilet整乾件衫..

之後就開始練lu...

鬥波個陣..

比欣撞到我喉嚨

超痛...

欣既衝力真係大-v-"

今日就咁過去lu..

練完手球...陪珊等埋車

就落去搭小巴..

我發覺搭小巴d人真係好中意打佔囉

明明我排第一

佢都可以上先過我-v-

返到屋企超攰.....

膊頭又有少少痛....

不過今日都幾happy..

 



2010 年 1 月 18 日  星期一   晴天


2010-01-18 分類: 未分類

今日調左位...

本來班主任堂個陣會調..

但係有好多野做.

所以miss話中文堂個陣先調

其實我幾中意之前個個位嫁..

但係因為係窗口位..

我覺得出出入入好唔方便...

今次調位..

我同鄧兆樂坐-v-

佢份人傻下傻下咁..

但有時都幾好笑..

今日普通話堂

miss方教緊"兒化音"

之後佢讀到"一會兒"

鄧兆樂係到笑....

我聽到miss咁讀我都想笑..

但一聽到鄧兆樂笑..

我都忍唔到..

仲愈笑愈high=v=

我後面係譚綺玲.

佢隔離係何卓然...

我左手面係珊珊

今次既調位都ok...

同澄都坐近左...

今日對左LAS

退步左-3-

今次得72.......

唉...我真係佩服潘...

佢竟然考到90分囉-3-

唉..

聽日仲要對地理-.-

好驚會死....