今日7點鐘就要起身
本身無精打采,不過有bb鬧鐘,即醒~hee^^
去到元朗,上車,再去屯門
去到,放好d貨,好多人
好熱.....
加上個人但血糖,好辛苦
做得好無心機
做完嘢返到元朗都成2點8
但人工得果150蚊....
仆街死奸商,$$搵得多,人工就少少.....
加上之後好多事都唔多順利,食嘢時同99笑都無笑.....
唉....如果唔係等於$駛,真係唔做a!!!!!!!!