今日9點幾就起左身,可能係習慣左返工
一早起身就諗起尋日,無左個星期6,好唔抵a!!!!!!!!!
起左身,都係打機....12點到,同左a媽出去旺角睇嘢
睇a睇a,其間買下嘢,又睇下model,4點走人,返到天水圍又行左陣新北江
跟住喺頌富美琪買左衫仔,好抵,200有兩件~^^
跟住陪a妹出元朗睇袋
8點到返到home
唔....今日過得幾好
唔知幾時脫離電車男生涯,搵番下d囡囡好呢