| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| 2006-08-01 |
分類: 未分類 |
今日a妹生日,恭喜
食完早餐,見仲有大把時間,去左玩左一陣機
返到去,今日要做生產,好熱....
做左一個上就,好難得先捱過左
晏就,就返左去做包裝,簡直係天堂a~
不過今日都比較多嘢做,都幾倦
返到home,老豆幫我收左封郵件
我一開件禮物,好開心,同埋好感動a
但我唔知點先可以回應到....
今晚同家人去左食飯,幾好味
食到好飽飽^^~
身邊既人有d就叫我唔好收,有d就叫我唔單止要收,仲要好好咁回應人
但我真係唔知點做好....
我係想回應,但我無信心令到大家開心....
有個人仔對自己咁好真係好開心....
仲好想好好咁珍惜....
睇嚟今晚要好好咁諗清諗楚先得
|
|
|
keroro 於 2006-08-15 01:26 PM 發表:
|
網主回覆
唔...依個問題無一個固定答案bor.
首先,要睇下個男仔係喺一個點既生活環境生活中,
就好似如果佢本身係有女朋友,但感情唔太好,但又同時中意軍曹wo,咁佢應該會選擇軍曹喇
又或者,佢本身係御宅族既話,都應該會做同一個選擇
但正常男仔都會選擇女仔喇
我都會係咁
係呢,你做麥咁問?
仲有a,你都未答我上次個問題 Posted at 2006-08-17 12:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
keroro 於 2006-08-14 09:36 AM 發表:
|
網主回覆
咁對男仔同女仔講既嘢係唔同ma\
同埋如果做fd既連對方係男定女都唔知既話,好似有d於理不合
你諗下係咪? Posted at 2006-08-14 08:08 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
keroro 於 2006-08-10 03:21 PM 發表:
halo呀...
我路過你ge日記...
見到你用軍曹做背景...
你一定好love軍曹ge la~
我都係呀...
想同你做fd~~
|
網主回覆
無問題~不過我想喺之前問你個問題先~
你係男仔定女仔? Posted at 2006-08-12 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|