志榮成長日記
一個字"正",加多個字"好"!
manko1985
暱稱: wingwing
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2006-08-20
2006-08-19
2006-08-16
哈哈哈~
2006-08-01
文章分類
全部 (133)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 133
留言總數: 38
今日人氣: 0
累積人氣: 2336
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 8 月 1 日  星期二   晴天


2006-08-01 分類: 未分類

今日a妹生日,恭喜

食完早餐,見仲有大把時間,去左玩左一陣機

返到去,今日要做生產,好熱....

做左一個上就,好難得先捱過左

晏就,就返左去做包裝,簡直係天堂a~

不過今日都比較多嘢做,都幾倦

返到home,老豆幫我收左封郵件

我一開件禮物,好開心,同埋好感動a

但我唔知點先可以回應到....

今晚同家人去左食飯,幾好味

食到好飽飽^^~

身邊既人有d就叫我唔好收,有d就叫我唔單止要收,仲要好好咁回應人

但我真係唔知點做好....

我係想回應,但我無信心令到大家開心....

有個人仔對自己咁好真係好開心....

仲好想好好咁珍惜....

睇嚟今晚要好好咁諗清諗楚先得

 






訪客留言 (返回 manko1985 的日誌)


keroro 於 2006-08-15 01:26 PM 發表:
你覺得大部份男仔中二軍曹定女仔??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔...依個問題無一個固定答案bor.
首先,要睇下個男仔係喺一個點既生活環境生活中,
就好似如果佢本身係有女朋友,但感情唔太好,但又同時中意軍曹wo,咁佢應該會選擇軍曹喇
又或者,佢本身係御宅族既話,都應該會做同一個選擇
但正常男仔都會選擇女仔喇
我都會係咁
係呢,你做麥咁問?
仲有a,你都未答我上次個問題
Posted at 2006-08-17 12:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



keroro 於 2006-08-14 09:36 AM 發表:
我ge性別同想同你做fd係咪有關係??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁對男仔同女仔講既嘢係唔同ma\
同埋如果做fd既連對方係男定女都唔知既話,好似有d於理不合
你諗下係咪?
Posted at 2006-08-14 08:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



keroro 於 2006-08-10 03:21 PM 發表:
halo呀...
我路過你ge日記...
見到你用軍曹做背景...
你一定好love軍曹ge la~
我都係呀...
想同你做fd~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無問題~不過我想喺之前問你個問題先~
你係男仔定女仔?
Posted at 2006-08-12 09:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]