今日,我番教會,
我e+係係青少年既!!
我個fd就問我個(鄒)點打,
我就用我部手機打一次比佢睇,
點g比個ar sir睇到,
個ar sir就話中一既留係度,其他走!!
佢就up左一大輪廢話,
大約係話:
(如果你地再係咁唔留心,我就會打電話比係地家長聽架la!!如果你地家長話冇問題,我會收)
之後有d我個班d人係個ar sir講完收字之後佢地就+左個皮字
.......hahahaha!!
我今日真係整左一個
不過唔係藍梅芝士蛋糕!bor!!
係朱古力芝士蛋糕!
好好味架!!
我都係第一次整架炸!!!
真係好有滿足感ar!!!
ed就係我make既朱古力芝士蛋糕la!!
 
|