haha,
今日終於有人play(7級豬)差過我個fd la!!
其實又唔可以講做輸晒既!!
因為個個同學係話唔play既!!
oh.......冇咩野講la bor!!!
e 2日咩都冇做過,
得琴日幫媽咪包水餃,
2日都係屋企冇野做,
不過今日番過教會
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~悶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~