好耐冇上lu!
有大把野要同大家講,
有一 日(星期2)番學個陣,
過吓過吓馬路
有個可風既學生
比小巴撞倒,
之後起番身行番學!!!
~~~~無奈~~~~
琴日冇打日記,
不如講番琴日d野先la!!!
琴日我見到有個ar嬸係街度個d ruddish bin度
mae栗米haha
~~~無奈~~~~
............................到今日la!!
閱讀堂個陣我個男同學
發現書包度有一隻焦扁左,
d書都有!!!!!!!!!
今日我又play(7級豬)
一樣係個個姚同學lost!!haha!!
今日係我划艇接力比賽,
我地係f.1入面拿第2,
不過win個班有2個人大我地2年T^T,
好累AR