嘩!!!琴日ar!!
個個姚同學ar!
佢唔抵得我個fd(籃球隊d fd)咁令,
就話你個fd好樣衰ar!!
我就話都冇你咁樣衰人地不g幾令ar你唔抵得咩!!
之後我就同佢絕交!
5好講ed唔好既野la!!
...........................................我剪左頭髮T^T好樣
我又整左個芝士蛋糕,今次係士多啤梨朱古力芝士蛋糕!!!
今日我個班去參觀.
我個班真失禮,大驚小怪!!
個度有d野比我地play!!
好似有一個係比我地係d名畫度拼個樣出黎,
個姚同學佢將條頭巾黎拼落人地個口度,
低b仔,
之後我地係車度佢love既人同我d fd play,
我地成部車d人都係度笑,
得佢唔笑,
超!佢又話佢自己唔love個boy,
點g番到上classroom
佢d表情黑到咩咁
人地話佢:(你吃醋ar!)
佢話唔係ar,重係度鬧人!!
我今日上DT堂整左3個鎖匙扣!!!