| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 18 日 星期四  |
2006 年 5 月 17 日 星期三  |
| 我既我既 |
分類: 未分類 |
我既我既!!!<真錢黎嫁,,>
老媽子比左張掛號信我,,玩野..明明個兩段時間都有人係到既,,,有無人可以話我知邊個寄黎,,好想有用先去拎—。—懶呀..柴灣郵局咁遠,,><晚上又食壽司了,今個星期第二餐= =" |
| 明天見 |
分類: 未分類 |
詞:陳靜楠 曲:林俊傑
雨下了 又停了 淚流了 又乾了
你走多久 多遠了 我還在這
你說的 你忘了 可是我 還記得手心裡 緊握著 已不屬於我的親熱
愛怎會輸給了時間 我的耳邊 再聽不見我以為永遠不會變 最習慣的明天見放手了
該回到原點 心會受傷 也能復原我會學著自己走出從前 祝福明天
三號風了,,今日又無返學 |
| @@.. |
分類: 未分類 |
一號風了,,
丫仁痴左線,,無啦啦打黎話上緊黎比野我,,嚇死我,,以為乜野,,,點知係串我既野,,
水泡豬,,祝我減肥成功,,減佢死人頭,,1號風球仲要無帶遮上我家,,夜晚晚,,有點白痴,,
今日玩左好耐琪琪比我個網,,

最後個張琪琪整嫁,,哈哈,, |
2006 年 5 月 16 日 星期二  |
| 十五加十六 |
分類: 未分類 |
Re:鄭振:你架摸型車呀??@@,,
哈哈,,連續三日都有野食,,^^
第一日籌司,,第二日KFC,,第三日麥當當@@,,
叻叻,,哈哈,,將我D野搬走晒喇就黎,,連套Kiitty都拎走埋,,^^啜!好可愛呀你,,到底幾號去迪迪尼嫁@@" |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | »
|