Re:
Ting:好..咁我直頭剷晒佢啦^^
Super hapi day^^
今日..本來應承左mandy去MK..佢話十二點嘈醒我..點知我一點七先起身..哈哈..於是三點幾先出到去..之後去左食元緣..得我食= =..都食左六十幾蚊..之後去咁機..發現左出左糧喇..哇哈哈..不過照時無左大半..= ="I m crazy..一個星期買左第三對鞋喇..今日又買多對..連Mandy Pig都有買..佢地仲要咀咒我下個禮拜一定會買囉..之後我同mandy pig過左尖咀..仲叫埋一號過黎..我同Mandy行sogo..完全無野買囉!!銀包都無!!之後行左去碼頭...百佳都過左黎..去食haggen dazs..哇..最底消費$45..於是食左成二百九十幾..但淨底勁多囉..晒野..之後..本來過返灣仔食pizza..個個都太飽..於是無去..大家都陪左我呀..買野^^真係一出糧就痴線呀..買到做左LCX(海運中心)VIP@@"哈哈,其實百佳個Patrick Cox佔左好多..一千七百幾呀,好似害左佢,本來係我買銀包,結果變左佢出血..不過佢咁多錢..唔打緊啦..我都買左銀包比人呀..嘻嘻..之後行左好耐..去食KFC..個到好正呀..D野太抵喇..咁百佳買個餐..我話食葡撻啦..佢幫我買..跟著佢返到黎..個到送左兩個比佢囉..佢買一個餐廿七蚊..佢比四十仲要找返十三蚊仲要有兩個..之後佢有野差..等左幾耐..個經理既物體走黎比一筒雞我地..我下左聲..個經理拎著兩樣野唔對路..睇左一陣..又拎著D野走返出去..哈哈..我係咁話筒雞先岩囉..笑死...如果我無出聲..咁就廿七蚊一筒雞加兩個葡撻嫁喇..真好..之後Mandy走先..我地就去左冒險樂園..玩到申請埋會員囉..哈哈..到一號出血了..嘻嘻..跟著等呀等..等丫仁..唔該晒一號陪我等我咁耐呀..九點半等到十點半..等到sogo都close喇..我D護膚品close喇..無得買..跟著我就掉底佢,佢返家..係尖咀遊到十二點..遊車河..點九歸家..
Patrick Cox個白色銀包..新款個隻好靚呀..白色!!個袋都係呀..不個七折都九百幾..唔打緊!!APM半價!!超靚呀..一定要衝去買.. |