蚊蚊日記
我開呢個日記..知道呢個http既人都係我覺得佢睇得,亦都想比佢睇既人..如果有D人..無啦啦走左入黎..睇到D唔岩佢睇既野..唔關我事..我又唔係比你睇既..你係自己D咩xanga到講返出黎..咁我都無扮法..我無講錯野喎..
manman0704
暱稱: 蚊蚊
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-10-13
2006-09-12
2006-09-02
2006-08-04
2006-07-31
文章分類
全部 (108)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
Kelvin xanga
Mand Pig xanga
方嘉嘉xanga
丫儀xanga
羊仔xanga
康康xanga
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 108
留言總數: 22
今日人氣: 2
累積人氣: 1842
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


五月八 分類: 未分類

Re:

Kelvin:好^^遲D加..

Biki:好..

羊:哈哈,邊個比你嫁??

 


 

痴線嫁...!!又買到痴左...尋日一起身無返學..過左APM join Mandy同一號..之後..食左味千..行左陣,過左鑽石山玩冒險樂園..痴線的..又玩..跟著同一號買左兩件3..買左水樽..之後落去中銀join丫仁..等左好耐..卡都唔用得呀佢..真有趣..之後又玩冒險樂園..^^玩多幾次真係破產呀..之後巴士過返APM..開始cra..首先去CLINIQUE買返支水份moisture..之後上樓上買Patrick Cox個銀包...貴.. = =但靚呀..之後落左下面買左兩隻Bebichhichi..再買DD野就可以做埋APM個VIP嫁喇..跟著行呀行..去左MK等方嘉嘉..係呢段時間係朗豪坊..買左隻細既豬..又買左支 SHU UEMURA既面霜..去到呢到已經過左二千幾蚊了..= ="方嘉嘉黎到..我地行呀行..我買左四件3同一件外套..之後去銅鑼灣唱CEO了..坐小巴..明明就話去sogo,問佢都話去既..之後去到灣仔竟然話唔去囉..痴線嫁..搞到要坐的士..唱左三百五,超唔抵..唱左一首歌..廿個人都有..走之前聽到有人話起碼有77支啤酒同四支之華士==""成班真係痴線的..中途個陣去左間店食野囉..咁入到去問有無解酒既野啦..個人話"有!可樂啦..甜嫁嘛.."之後信佢啦..原來間野係得豆漿同可樂賣嫁炸!!O晒咀囉..食店得兩樣野飲..都唔知開黎做乜..仲要問佢先至話你知.五點返家

 


 

http://veryname.msn.com.hk/fate/name/star/standard/index.php  cut in 小黑xanga

2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


左邊既連結 分類: 未分類

係我未升做VIP之前(用多陣先)我會將一D人既xanga放係隔黎,,但佢淨係放得個廿個..仲要計位..一D有關聯既人既xanga..我唔加過去lu..有D人xanga我又唔見左..我點左名既勞煩你係留言留底你既http://^^因為你地都係我加連結去睇其他人嫁..

好似:

many pig..

Kelvin..

johnny's fd們

鄭振..

總知見我打出黎就拜托一下lo..msn比都得

P.S...一號,唔該你申請個a/c

 


好乖呀..今日點幾鐘幾身..跟著都唔記得自己做過乜喇..但今日竟然無出到街呀..申請左個e-bank,,銀行..唉..得返可用資金四百蚊..下就打比俊俊>3<六月等佢考完試帶佢去迪迪尼^v^..快D六月就好了......起碼比今個月多錢洗吧..

 

聽日買唔買個個銀包好呢..好靚呀..但一買肯定無晒錢嫁喇..><

食左超多零食..呢家食到想嘔呀

尋找 分類: 未分類

我要去旅行呀!!有無人想去呀?去邊都得,最好日本同台灣啦..搵人同我去啦..嗚!!我要去呀..

歐洲我都唔介意嫁..我要去旅行!!

灰色空間 - 羅志祥 分類: 未分類
  • 灰色空間 - 羅志祥
  • 歌手:羅志祥 | 作曲:Young Seok
    填詞:姚若龍 | 編曲:陳飛午

    原來不是白就是黑
    只不過是天真的以為
    要醉得清醒 要無辜的犯罪
    現實的世界只有灰

    堅強得太久好疲憊
    想抱愛的人沉沉的睡
    捲來的風暴 兇猛裡有種美
    死了心 痛就沒感覺

    *灰色空間 我是誰
     記不得幸福是什麼滋味
     無路可退 妳是誰
     怎麼為我流淚*

    夢見發著光的草原
    一身傷回到很久以前
    我選擇不恨 帶著平靜走遠
    醒來後 夜還是長夜

    REPEAT*

    緊抱著我流淚

    2006 年 5 月 6 日  星期六   晴天


    五月六 愉快 分類: 未分類

    Re:

    Ting:好..咁我直頭剷晒佢啦^^

     


    Super hapi day^^

     

    今日..本來應承左mandy去MK..佢話十二點嘈醒我..點知我一點七先起身..哈哈..於是三點幾先出到去..之後去左食元緣..得我食= =..都食左六十幾蚊..之後去咁機..發現左出左糧喇..哇哈哈..不過照時無左大半..= ="I m crazy..一個星期買左第三對鞋喇..今日又買多對..連Mandy Pig都有買..佢地仲要咀咒我下個禮拜一定會買囉..之後我同mandy pig過左尖咀..仲叫埋一號過黎..我同Mandy行sogo..完全無野買囉!!銀包都無!!之後行左去碼頭...百佳都過左黎..去食haggen dazs..哇..最底消費$45..於是食左成二百九十幾..但淨底勁多囉..晒野..之後..本來過返灣仔食pizza..個個都太飽..於是無去..大家都陪左我呀..買野^^真係一出糧就痴線呀..買到做左LCX(海運中心)VIP@@"哈哈,其實百佳個Patrick Cox佔左好多..一千七百幾呀,好似害左佢,本來係我買銀包,結果變左佢出血..不過佢咁多錢..唔打緊啦..我都買左銀包比人呀..嘻嘻..之後行左好耐..去食KFC..個到好正呀..D野太抵喇..咁百佳買個餐..我話食葡撻啦..佢幫我買..跟著佢返到黎..個到送左兩個比佢囉..佢買一個餐廿七蚊..佢比四十仲要找返十三蚊仲要有兩個..之後佢有野差..等左幾耐..個經理既物體走黎比一筒雞我地..我下左聲..個經理拎著兩樣野唔對路..睇左一陣..又拎著D野走返出去..哈哈..我係咁話筒雞先岩囉..笑死...如果我無出聲..咁就廿七蚊一筒雞加兩個葡撻嫁喇..真好..之後Mandy走先..我地就去左冒險樂園..玩到申請埋會員囉..哈哈..到一號出血了..嘻嘻..跟著等呀等..等丫仁..唔該晒一號陪我等我咁耐呀..九點半等到十點半..等到sogo都close喇..我D護膚品close喇..無得買..跟著我就掉底佢,佢返家..係尖咀遊到十二點..遊車河..點九歸家..

    Patrick Cox個白色銀包..新款個隻好靚呀..白色!!個袋都係呀..不個七折都九百幾..唔打緊!!APM半價!!超靚呀..一定要衝去買..