琪:嘻嘻..星期六見
San:無錯,對佢兩個我已經唔想用心喇...由佢地啦..我仲有一大群^^我都要出糧先買3喇..不過我覺得我未買都熱死左..
Ting:沒錯,有D人錯既永遠都諗自己先囉
開多個日記..xanga個個唔多理lu
激死我喇..話我唔當佢係fd..唔當佢fd就唔幫佢啦..我有錯咩?佢條仔係咁嫁喎..我講有錯呀..做得出就怕咩人知?都唔知我做乜咁白痴同佢say sorry既!真係邊D越fd,就真係越似呀..
P.s:琪廿九號生日∼放工點死都死去^^