| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 7 日 星期三  |
| 又crazy shopping了,, |
分類: 未分類 |
今日咁早起身,,嘈醒晒D人,,哈哈,,約左Mandy pig食早餐,,之後返學,,愉愉快快咁又過左Math,,人際,,要pesen囉!!!O咀,,連份野我都唔知做過D咩呀,,就要pe,,之後跟著份野亂up,,之後放學過左德褔,,食左pizza hut,,超飽,,本來想食意粉屋嫁,,但要等,,等都唔係問題呀,,等到超耐,,有台又要唔比我地喎,,之後行黎行去都無要既野賣,,so我地過左吉之島@@crazy shopping start now!去左二樓買左個斜咩袋比媽子,,之後去左間dr.kong到買左對鞋比爹@@五百幾啦,,之後去左買隻中型既公仔,,同合合,,就到某人生日了^^之後就去BGW買左兩條群,,終於買左群喇!差褲炸!去到呢到,,D人見到我同豬入到去都即刻過黎sale囉,,="=又好多袋喇,,之後去左PUMA,,豬買左兩件33,,呢家返左家放低D野又要出去陪方加二行街了,,又去太古喇,,汗,,
|
| 好早!!! |
分類: 未分類 |
哇,,早到佢呀,,我今朝五點廿二分醒左呀,,可能尋晚太早訓了,,未到十點就訓,,之後起左身係到玩電腦,,又見到denise,,訓覺前同訓醒都見到佢,,哈哈,,今日返學肯定準時呀,,我要食N世都無食既早餐~~^^今日應該有糧出@@美好的一DAY~~
呢家沖涼先 |
2006 年 6 月 6 日 星期二  |
| 六月六號 |
分類: 未分類 |
今日本來較左鬧鐘係八點,,點知我九點先起身,,so沖涼返學,,終於返學喇我,,點知返到去已經係十一點,,D人都放晒學喇,,哈哈,,之後同Mandy pig去左MK,,我地食左味千..早知連個飯都唔叫呀,,食完個個小食都飽死,,之後,,無野行囉!!!!!!!於是我地去左新世紀唱K,,無聊囉,,唱左個幾鐘又走,,去左深水部,,黃金買喇叭,,好細^^,,之後去左西九龍,,係三聯買左書,,我有九折^^買左本dogdog書呀,,可愛^^,,之後去左KFC,,跟著買左個餐比豬就118返家,,
今日係學校又比Mandy Pig mit囉 ,,痛死我喇,,crazy嫁


|
2006 年 6 月 5 日 星期一  |
| 六五 |
分類: 未分類 |
今日起身,,本來諗著去MK,,去MK竟然搭地錢囉= ="之後去灣仔找Mandy Pig,,之後決定去尖咀,,去買左六對襪,,屋企我D襪完全唔知比人洗左去邊囉,,次次去親干洗完一定唔見D既,,加加埋埋起碼買過十幾廿對呀,,全部唔見晒,,無襪著,,跟著Mandy途中講話佢頭先唱K唔知點解個個比岩數都會多廿蚊出黎,,點知去到citysuper買完野比錢個陣,,佢竟然發現得返廿蚊囉,,原來佢之前將五十蚊當左做廿蚊呀,,哈哈,,仲要我黎到個陣就話唔知邊個比多左,,原來佢自己囉,,真係Queen of the pig呀,,笑死我,,之後我地去左海運,,買左隻公仔比豬,,我同mandy pig都覺得個間野D公仔好核突,,都唔知點解佢會覺得得意既,,之後去睇patrick cox,,竟然半優囉=口=激死我喇!!但白色個個袋好靚呀,,出左糧睇下夠唔夠買先,,之後我同Mandy Pig去左黃埔..豬黎join我地,,我又係extravaganza買左件背心了^^超底底底,,跟著係superlovers睇群個陣,一向下睇就撞一撞個櫃囉!真係丫..撞第二定第三次之後我唔睇喇..跟著去左仙跡岩,,D野好難食,,又難飲呀,,黑店,,
之後我地坐的士去火車站,,諗著去坐118,,點知排到上平橋囉,,見到有106仲唔沖去搭咩,,我情願耐D都唔要排死,,原來紅隧火燭,,@@跟著返家,,整壽司,,好單呀,,比我差D偷食晒D三文魚子,,哈哈,,
今日喪比Mandy pig mit patpat囉,,crazy嫁爆痛囉,,又要咬我喎!!,,變態嫁佢,, |
2006 年 6 月 4 日 星期日  |
| 六四,, |
分類: 未分類 |
今日鬼死咁熱,,今朝七點起左身,,哈哈,,尋日九點幾訓左,,梗係啦,,之後沖涼,,返工,,差D遲到,,因為去左七仔買雜誌同早餐,,返到去剛剛好,,返到去,,陳生又出黎喇,,= ="佢話一人要廿張=口=之後我就下就開池個陣企係閘口..喪叫D細佬簽,,哇,,D野比我派晒,,哈哈,,但之後入到去又比陳生玩囉,,—。—佢話比返一百張我= =跟著就比人拎左一大堆我,,之後企多陣又係返閘口..丫裕媽媽又拎壽司,,佢又比左我地食囉,,好好味~搞到我超想整壽司..so約左方加二放工去街~~
跟著放工趕返家沖涼,,帶左件3落佢到,,之後佢又叫我換佢買件3,,ok啦..但我今日個look唔岩,,之後無換到,,去左jusco,,82等左N世都無,,等到差唔多九點囉,,之後去左睇買比爹對鞋,,之後去咁機,,去左食野,,好味,,但我無食到,,本來諗著死豬黎,,點知等到九點八都未到,,於是我地過返jusco個supermarket到買我整壽司既野,,果然比方加二up中,,用左二百蚊有找.198個幾囉= ="之後等唔到就走了~
又改星期三喇,,唔知去唔去好,,
今日一共飲左四合麥精同一合提子汁囉=口=返工前係家飲合細,,之後落七仔加兩蚊又買左合細,,返工飲完無耐又買合大,,之後又買合大提子汁,,lunch個外賣又凍華田,,之後下就又買左合大麥精,,crazy,, |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 22 | »
|