| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 啦啦啦 |
分類: 未分類 |
呢個時間,,我無出街,,因為得緊Mandy Pig同豬過黎...
哇,,真係丫,,唔知點解D魚集體死亡囉,,個次買左一袋好多既魚,,之後個袋魚,,死晒囉,,全部都係個袋,,唔知點解,,某它又無事喎,,會部都比人死晒個肚囉,,我早晚都有喂佢地嫁,,點解會咁嫁,,今朝連最後個兩條都死埋,,個袋到底係咪有病嫁,,全部死晒,,
|
2006 年 6 月 18 日 星期日  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
今日晨咁早去到土瓜灣囉,,工聯會報名,,我同Mandy pig一齊報PTH,,係尖咀,,上完堂實破產囉,,去到超多人呀,,我地張野係六百幾,,上到去先個百幾,,o晒..好在好快得,,之後豬車左我同mandy pig去新城市睇戲,,ok啦.,,個套韓國野呢,,,超搞笑,,我買左個鎖匙扣呀..黑豬,,激死呀,,買完先發現無左粒石同花左囉,,睇完豬過返黎,,因為佢有野做入左機場,,我地去左MK唱K,,比家樂D人老點囉,,又話四十幾,,去到變左七十幾,,之後唱左三百幾,,送左mandy Pig返家之後豬再送我返左,,
哈哈,,今日收到玫瑰花,,好搞笑呀,,無左莖既花,,四支=口= thx u,,^^
今日都食得幾清啦,,早餐去左土瓜灣食粥,,之後食元氣,,夜晚無食到,,不過食左好多花生 |
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| 好慘呀 |
分類: 未分類 |
塊面生左粒超級無敵大倉倉囉,,超核突,,
今日無返工,,唔多舒服,,之後仁上黎買野比我食,,D魚真係crazy,,食肚囉,,最惡個條掉左比龜食,,之後搬房了,,搬到好累呀,,去左西灣河整卡,,之後去左介菜種食野,,之後去左新翠買左支panOxyl Acnegel 10用,,希望有用啦,,個約擠師咪點我呀,,今日出街都貼著膠布囉,,
今日兩餐都好清呀,,第一餐粥,,之後通粉,,之後行到太安樓個陣,,D空氣差到呀,,條氣管扯著扯著囉,,超唔舒服,,差D比人扯去醫院囉,,唔舒服,,早D休息,, |
2006 年 6 月 15 日 星期四  |
| 十五加十六 |
分類: 未分類 |
Hapi bir^^
有D事發生左~對唔著喇sannie~
夜晚又去唱K了,,之後去左某人到訓,,嚇死我呀,,超可怕,,嚇到我cry,,以後都唔去,,之後第日約左mandy pig去MK,,同埋CE唱K,,又唱,,之後過左尖咀,,哈哈!!百佳~之後諗著落去食蛋高,,點知佢地仲未到,,所以又係sannie樓下坐車走人—。—
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 好早,, |
分類: 未分類 |
幾日都唔得閒,,
星期一我有返去考試呀,,不過淨係考左一科,,唔識,,,之後同mandy pig同豬去左旺角ua睇戲,,睇再見流浪犬,,ok啦,,有D悶同唔知講咩,,比陳榮開害死..打我家提醒我爹話叫佢提醒我要考試,,之後呢個星期就要早起身了,,
尋日無考到,,去左油塘,,,申請圖書証,,之後同豬去左將軍O食野,,再去坑口,,再去天后,,再行到炮台山囉,,行到我丫,,好支力,,
西高地白爹利超可愛呀!!要呢隻! |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 22 | »
|