HALO!WELLCOME!
今日申請咗個XANGA啦!!
好開心呀..仲係咁整TIM呀!!
THX!KAPO教我整呀!!
http://www.xanga.com/superlove_celia
我的XANGA呀!!
今日冇咩野..
我想玩卡巴拉島呀!!!
超想呀!!!想到死呀!!>3<''
仲有今日俾人打'''
俾我呀媽...
佢好似傻咗咁..
P.S:我以後可能唔打QOOZA OR XANGA牙...KAKA''
P.S**我愛你唷!!