HALO!WELLCOME!

manmangirl
暱稱: 雯女
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SHIT!
***
***
***
***
文章分類
全部 (80)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 12 日  星期三   晴天


最後一日啦**

今日係最後一日讀F.1啦...

好唔開心呀..

今日嗰個結業禮OK悶啦..

最悶係校長講野..

勁眼訓LOR..

跟住嗰D都OK...

之後返返課室...

派成績表...

唉唉..160...同唔到呀阮一班..

佢單數呀!!=V=''好唔開心呀...

跟住我哋影班相..

影完之後又互影...係到影影影>V<''

之後打鐘...

MISS KWONG叫我哋返埋位..

講最後一次GOODBYE...

之後佢講到GOODBYE CLASS嗰時.

我就喊啦....唉唉...

之後呀阮又陪我喊....

跟住提子話晴晴係到谷眼淚出唻...

搞到喊都變咗笑...KAKA''

好唔捨得呀..

跟住我哋留咗陣..就走啦..

最後我哋同1B講BYEBYE..

我又喊啦...我傻GA...

之後去食小食館...

食完去咗呀阮屋企..

玩咗陣之後我打俾我呀媽問佢得唔得..

佢話唔得WO...

咩事呀...........

跟住我過咗陣就走咗啦.....>V<

返到去廢時理我呀媽...沖涼先..=V=''

跟住訓咗覺...嗰時3點幾..訓到6點幾..

之後玩電腦...跟住遠仔打唻..

我哋係到講成績表D野..

跟住我唔記得同我呀媽講...

佢問我...跟住俾佢睇.

佢係咁係到鬧...

又話考得差WO...

跟住佢又睇錯晒...

我下學期成績進步勁多..

佢睇個全年總成績話我退步WO..

跟住又話我上次考一三幾WO..

傻GE..我上次考一六幾呀...

跟住又話下年咩都唔俾玩..

一放學就要返屋企WO...

佢話如果唔返GE..佢日日係學校DOOR等我WO.

ON99 GA!!

之後又話我成個暑假唔使去街..

WHAT THE FUCK!!

總之係到鬧啦...

唉唉..唔講啦..冇心情..

P.S:我好想食雪糕呀!!

刊登時間︰2006-07-12 07:53 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]