| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |

| 最後一日啦** |
今日係最後一日讀F.1啦...
好唔開心呀..
今日嗰個結業禮OK悶啦..
最悶係校長講野..
勁眼訓LOR..
跟住嗰D都OK...
之後返返課室...
派成績表...
唉唉..160...同唔到呀阮一班..
佢單數呀!!=V=''好唔開心呀...
跟住我哋影班相..
影完之後又互影...係到影影影>V<''
之後打鐘...
MISS KWONG叫我哋返埋位..
講最後一次GOODBYE...
之後佢講到GOODBYE CLASS嗰時.
我就喊啦....唉唉...
之後呀阮又陪我喊....
跟住提子話晴晴係到谷眼淚出唻...
搞到喊都變咗笑...KAKA''
好唔捨得呀..
跟住我哋留咗陣..就走啦..
最後我哋同1B講BYEBYE..
我又喊啦...我傻GA...
之後去食小食館...
食完去咗呀阮屋企..
玩咗陣之後我打俾我呀媽問佢得唔得..
佢話唔得WO...
咩事呀...........
跟住我過咗陣就走咗啦.....>V<
返到去廢時理我呀媽...沖涼先..=V=''
跟住訓咗覺...嗰時3點幾..訓到6點幾..
之後玩電腦...跟住遠仔打唻..
我哋係到講成績表D野..
跟住我唔記得同我呀媽講...
佢問我...跟住俾佢睇.
佢係咁係到鬧...
又話考得差WO...
跟住佢又睇錯晒...
我下學期成績進步勁多..
佢睇個全年總成績話我退步WO..
跟住又話我上次考一三幾WO..
傻GE..我上次考一六幾呀...
跟住又話下年咩都唔俾玩..
一放學就要返屋企WO...
佢話如果唔返GE..佢日日係學校DOOR等我WO.
ON99 GA!!
之後又話我成個暑假唔使去街..
WHAT THE FUCK!!
總之係到鬧啦...
唉唉..唔講啦..冇心情..
P.S:我好想食雪糕呀!!
|
| 刊登時間︰2006-07-12 07:53 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 80 | »
|